English page

Nuomonės ir problemos

prieš 1 mėnesį

Praktiškai kiekvieną dieną yra atliekami Kaimux projekto atnaujinimo darbai ir yra normalu, kad atsiranda tam tikrų klaidų arba žaidėjų nepasitenkinimas dėl atliktų pakeitimų.

Jeigu taip nutinka, kad kažkas veikia ne taip, kaip turėtų, jūs bet kada galite (šiaip, ir turėtumėte, jei jums rūpi projektas) apie tai pranešti Discord kanale sukuriant bilietą arba užpildant klaidos pranešimą šio puslapio forume.

Klaidos pranešimas forume

Čia jūsų prašoma pažymėti projekto dalį, kurioje ta klaida buvo pastebėta. Jeigu ji pastebėta daugiau kaip vienoje vietoje, galima pažymėti ir daugiau nei vieną. Žinoma, prispaudymas ko nereikia tik klaidins projekto administraciją ir klaida gali būti tiesiog atmesta kaip nepavykusi atkartoti.

Taip pat jūsų prašoma detaliai aprašyti problemą. Net jeigu ir jums atrodo, kad pasakius kelis žodžius apie tai viskas taps iškart aišku, dažnu atveju jūs klystate. Tik detalus aprašymas mums padeda suprasti, kas yra negerai.

Kaip suprasti "aprašyti detaliai"?

Papasakojate, ką tiksliai darėte, su kokiu įrankiu, kokiais šarvais, kokia paslauga, kokiu serverio laiku/data, ką spaudėte, kiek kartų spaudėte ir taip toliau.

Ką reiškia pasakymas "nepavyko atkartoti"?

Jums pranešus apie kokią nors klaidą, mes visuomet turime atkartoti jūsų nupasakotus veiksmus ir patikrinti, ar tikrai viskas vyksta taip, kaip pasakėte. Jeigu jūsų klaida pasitvirtina, pranešimas pažymimas kaip Priimtas (Accepted) ir tuomet laukiate, kol bus sutvarkyta (Solved).

Jeigu pagal jūsų aprašymą atkartojus veiksmus klaida nėra randama, jūsų komentaruose prašoma patikslinti jūsų veiksmus. Jei patikslinus veiksmus vis tiek nepavyksta atkartoti arba pranešęs žaidėjas į komentarus nereaguoja ir nepatikslina informacijos, toks pranešimas žymimas kaip Nepriimtas/Atšauktas (Canceled).

Pranešimas apie klaidą per Discord bilietus

Norint pranešti apie klaidą, pasirenkate bilieto temą "Nei vienas iš išvardintų" ir užpildote pateiktus įvesties laukus: Slapyvardis, jūsų Minecraft versija, Projekto dalis, kurioje tai įvyko ir Detalus aprašymas. Iš esmės reikalavimai, kaip aprašyti jūsų surastą klaidą, yra identiški forumo pranešimams. Pateikiate kiek įmanoma detalesnę informaciją ir laukiate administracijos atsakymo. Kol laukiate, galite pasidalinti ir vaizdiniais įrodymais (nuotrauka, vaizdo įrašas), kurie taip pat paspartintų klaidos patikrinimą ir, galimai, jos sutvarkymą.

Ką daryti, jeigu jums nepatinka kažkuris atnaujinimas?

Kadangi atnaujinimų yra daroma tikrai daug ir pačių įvairiausių, yra normalu, kad atsiranda žaidėjai, kuriems nepatinka tie atnaujinimai.

Problema kyla tada, kai žaidėjas nežino arba nesupranta, ką tokiu atveju daryti.

Yra keli pavyzdžiai, ką tokiu atveju įprastai daro žaidėjai.

Geras pavyzdys

Žaidėjas nueina į forumą, atsidaro idėjų siūlymo skiltį ir joje kuria naują pranešimą. Ten detaliai papasakoja, kodėl, jo manymu, padarytas atnaujinimas nėra geras, kodėl jis nepatinka daugeliui žaidėjų, kokią alternatyvą tam mes galėtume padaryti, ar pasiūlyta alternatyva taip pat išspręs problemą, dėl kurios apskritai buvo atliktas tas atnaujinimas.

Beje, pasakymas, kad, pavyzdžiui, "Šis atnaujinimas nėra geras nes man nepatinka" ar panašiai, šiuo atveju nereiškia nieko. Projekto administraciją domina tik objektyvūs teiginiai, objektyvios nuomonės.

Taip pat reikia nepamiršti, kad dažnai administracija dėl jūsų idėjos turi klausimų. Todėl rekomenduojame reguliariai pasitikrinti savo pranešimą ir atsakyti į klausimus, jei tokių yra. Jeigu administracija nesulaukia atsakymo į klausimus arba žaidėjas, pavyzdžiui, papasakoja nepakankamai detaliai, kad mes suprastume jūsų (objektyvų) mąstymą, tokia idėja gali būti net nesvarstoma ir tiesiog atmetama.

Blogas pavyzdys

Žaidėjas pradeda reikšti nepasitenkinimą per:

  1. Minecraft bendrą pokalbių langą (kuriame vyksta tiesiog jūsų diskusijos, jeigu jas taip galima pavadinti),
  2. Minecraft pagalbos pranešimus (kurie skirti iš tiesų suteikti pagalbą, kilus problemų žaidime, o ne pasiskųsti, kad mes nesąmones darom),
  3. Discord bendruose pokalbių kanaluose (kuriame vyksta tiesiog jūsų diskusijos, jeigu jas taip galima pavadinti),
  4. Discord pagalbos bilietuose (kurie skirti suteikti pagalbą, o ne klausyti jūsų nusiskundimus).

Ką pasiekiate diskutuodami (skųsdamiesi, realiai) aukščiau paminėtose vietoje:

  1. Gadinate nuotaiką žaidėjams, kuriems čia patinka būti,
  2. Gadinate savo reputaciją projekto administracijos akimis,
  3. Trukdote darbą vyr. projekto administracijai,
  4. Gadinate nuotaiką vyr. projekto administracijai ir apskritai mažinate motyvaciją jiems stengtis dėl projekto gerovės.

Kaip matote, jei reiškiate savo nepasitenkinimą ne ten, kur priklauso, labai rizikuojate. Jeigu mes, kaip vyr. projekto administracija matome nuolatinį nepasitenkinimą iš konkrečių žaidėjų pusės ir kai tie žaidėjai visiškai nesistengia dėl projekto gerovės (alternatyvų pasiūlymas, pavyzdžiui), tokie čia yra nereikalingi.

Todėl nenustebkite, kad po savo nemalonių pasisakymų būsite užblokuoti visam laikui iš mūsų projekto. Jei nesugebate mąstyti kaip normalūs, logiškai mąstantys, kaip suaugę mąstantys žmonės, mums yra ne pakeliui.

Beje, atblokavimo tokiu atveju nesitikėkite.

Nesakykite, kad neįspėjome.

Kodėl negalima pateikti kelias idėjas/klaidas viename pranešime?

Pirmiausia, tai dažniausiai trukdo suprasti jūsų mintis.

Antra, jei yra kelios klaidos arba kelios idėjos viename pranešime, mes techniškai galime tik abi jas priimti arba abi jas atmesti. Vienos vienaip, kitos kitaip nepažymėsi. O tai, vėlgi, paprasčiausiai padaro betvarkę.

Ar duodate atlygį už surastas klaidas?

Taip, žinoma. Jeigu klaida pasitvirtina, kai ji yra sutvarkoma, jums yra pervedami kreditai į pasirinktą serverį.

Atlygis svyruoja nuo 10 iki 100 kreditų už vieną klaidą arba nuo 1 iki 8 valandų World Edit paslaugos Creative serveryje.

Atlygis nepriklauso nuo to, ar jūs prašote didesnio/mažesnio.

Atlygis priklauso nuo to, ant kiek jis svarbus ir kaip jis paveikia patį serverį ar jo, pavyzdžiui, ekonomiką.

Atlygio dydį parenka Operatorius arba Savininkas savo nuožiūra.

P.S.

Siūlydami savo idėjas arba "skųsdamiesi" dėl mūsų atnaujinimų turėkite omenyje, kad projektas privalo atitikti Minecraft EULA ir MUG reikalavimus/taisykles. Jeigu jūsų siūloma idėja prieštaraus nors vienam EULA/MUG reikalavimui, ji bus atmetama.

Autorius: Scoutress
1 Komentarai

Komentarai

Furija
Furija

Labai taikliai surašyta viskas.