Serveris
IšlikimasIšsamus idėjos aprašymas
Šiuo metu serverio ekonomika yra grindžiama /jobs sistema, tačiau progresuojant žaidėjams trūksta ilgalaikės motyvacijos, kadangi iškasenų prekyba yra mažai pelninga – supirkimo ir pardavimo kainos per mažos, kad būtų verta prekiauti.
Pasiekus aukštus /jobs lygius, žaidėjas negauna apčiuopiamo pranašumo ar naujų galimybių. (Pasikėlus aukštą miner darbo lvl iškasenos dvigubinasi, bet jo siekt neverta, nes iš to - jokios prasmės)
Daugeliui žaidėjų progresas atrodo beprasmis, nes „endgame“ tikslas dažniausiai lieka PvP vos po 5 dienų žaidimo kai jau turi beacon ir elytra
Jeigu reikalinga ekonomika tokia kokios jūs norite, tai reikėtų išimt natūraliai gaunamus itemus iš žaidimo ir viską pastatyt ant užduočių, padaryt kaip prison serveriuose