English page
KAIMUX FORUMAI

Prisijunkite prie diskusijų, gaukite pagalbos ir pasidalykite savo patirtimi!

Pagalba / Idėjos

Miner Robotai ir chesto bedos sprendimas

User Avatar

Detalus idėjos aprašymas

Labas, norėčiau pasiūlyti vieną idėją serveriui.
Problema su robotais kasėjais yra ta, kad jie iškasa labai daug įvairių blokų ir chest'ai greitai užsikemša. Tenka labai dažnai valyti, o tai tikrai nepatogu, ypač kai nori ilgiau farmint.
Siūlau padaryti specialius chest'us robotams - tokius custom, kurie būtų skirti būtent robotų kasėjų isskasenoms laikyti.
Kaip tai galėtų veikti:
1. Robot Storage Chest (arba kitoks pavadinimas)

  • Turėtų 2x daugiau vietos nei normalus double chest (pvz. 108 slotus vietoj 54)
  • Veiktų tik su robotais - paprastiems itemams naudoti negalima
  • Craftinamas su double chest + kokiais nors brangiais resursais

2. Upgrade sistema Galima būtų tobulinti chest'ą mainais už:

  • Žaidimo valiutą (pvz. 50k, 100k, 250k priklausomai nuo lygio)
  • Retų itemų kaip netherite blokai, senoviniai fragmentai, ender crystal'ai ir pan.

Upgrade lygiai galėtų būti kažkas tokio:

  • Lvl 1: 108 slotai (pradinis)
  • Lvl 2: 162 slotai
  • Lvl 3: 216 slotai
  • Lvl 4: 270 slotai arba dar daugiau

3. Papildomos galimybės (jei įmanoma)

  • Auto-compress funkcija - automatiškai compressed blokai (9 cobble paverčia į 1 compressed cobblestone)
  • Auto-sell toggle - galima įjungti kad automatiškai parduotų pasirinktus itemus
  • Filtrai - kad chest'as blokuotų tam tikrus blokus

Kodėl manau tai būtų gera:

  • Duotų žaidėjams kur išleisti pinigus (money sink)
  • Endgame content - motyvacija farmint retus itemus
  • Patogiau žaidėjams = ilgiau žaidžia serveryje

Ką manote apie tokią idėją?


Kur norite gauti atlygį?

SkyBlock

Apie kokią projekto dalį kalbama?

SkyBlock
9 reactions - 9 comments

Komentarai

User Avatar
Furija
prieš 1 savaitę

Labai gera idėja

User Avatar
gerybaiti
prieš 1 savaitę

Pritariu. Labai nepatogu kai kažką darai dar ir bėgioti išsivalyti miner'ius.

User Avatar
Donatel
prieš 1 savaitę

Uz nes erzina kas valanda valyt chestus :D

User Avatar
plrxq
prieš 1 savaitę

Manau padėtų žaidėjams, gera odėja

User Avatar
D3iMaX
prieš 1 savaitę

Puiki ideja

User Avatar
Ernestasltu12
prieš 1 savaitę

Palaikau 100proc

User Avatar
Dusmanas420
prieš 1 savaitę

Pritariu

User Avatar
ItsVaidas
prieš 3 dienas

Neįmanoma implementuoti. Beveik viskas, ką parašei, sukurtu nesuskaičiuojamą kiekį neišsprendžiamų daiktų dublikacijų problemų.

  1. Neįmanoma turėti didesnių skrynių be vizualinių arba dublikacijos problemų.
    1. Turint skrynią daugiau nei 6 eiles per Java tekstūros tam nepalaiko, reiškia pradės tekstūros overlapinti vienas kitą, sukuriant labai negražias vizualines problemos
    2. Bedrock versija išvis tokio dalyko nepalaiko, ir visiškai nenustebdžiau, kad dėl tokio dalyko Bedrock žaidėjai nebegalėtų išvis žaisti serveryje
    3. Jeigu tokį dalyką sukurti su puslapiavimu - garantuotos daiktų dublikacijos problemos, o jas visas susekti yra fiziškai neįmanoma. Reikia numatyti tiesiogine ta žodžio prasme virš tūkstančio Minecraft įpatingų atvejų apie skrynias, o tam neturime nei laiko, nei resursų. Niekas nefinansuos 5,000 - 10,000 eurų valandomis tokiam funkcionalumui.
  2. Tas "Upgrade" yra bereikšmis. Greičiau resursų neiškas nes ne nuo roboto priklauso. Jau dabar naudoja netherite pickaxe resursų iškasimui. Vietos skrynioje tikrai niekaip daugiau neturės dėl aukščiau išvardintų priežasčių. Tai ką jis būtent "pagerins"?
  3. Šitas punktas netinka vien dėl daiktų kiekio ir ateityje - priežiūros. Robotai šiuo metu renka absoliučiai visus daiktus, o jų (1.20 versijoje) yra 1,643. Su kiekviena versija jų stipriai daugėja. Tai reiškia:
    1. Auto kompresavimui turėčiau turėti nesveikai masyvų Map, kurį su kiekviena versija privalėčiau iš naujo perdarinėti. Tai suvalgytų kelias paras mano gyvenimo, reiškia kainuotų 700-2,000 eurų kad padaryti. Galima būtų sumažinti iki kažkokių labai specifiškų daiktų, bet su kiekvienu žaidėjo nusiskundimu eini ir vėl iš naujo viską žiūri, tiesiogine ta žodžio prasme švaistai nesuskaičiuojamą kiekį laiko.
    2. Toggle turėtų apimti visus 1,643+ daiktus. Tai dabar nori pasakyti, kad žaidėjas turės pereiti per 37 puslapius daiktų (ir su kiekviena versija vis daugės), kad įjungti kuriuos daiktus parduos ar neparduos? Ir čia neskaitant to fakto, kad toks funkcionalumas išvis šiuo metu nėra įmanomas. 2 didelių sistemų visiškas perrašymas, dėl to net jeigu patvirtinus bus galima tokio dalyko tikėtis greičiausiai kitais metais.
    3. Filtras yra lengviau, nes nereikia perrašinėti pardavimo sistemos. Bet išlieka ta pati problema - mažiausiai 37 puslapiai visų Minecraft daiktų, kuriuos žaidėjas vieną po kito turės įjungti/išjungti. Pačiam žaidėjui paspausti 1600 kartų pelės mygtuką labiau atsibos nei karts nuo karto chest'e esančius daiktus parduoti.
    4. Ir galiausiai, viena didžiausių problemų su šia idėja - vieta. Jau turėjau problemą dėl duomenų kiekio esančio PDC saugykloje. Saugant kelis bitus per bloką esančiame viename chunk nėra taip baisu, ten tas užkrovimas greitas, disko sąnaudos mažos, galimybė sugadinti visą chunk PDC - maža. Tu nori, kad būtų saugomas visas masyvas su tūkstančiais blokų per vieną bloką, o chunke tų blokų gali būti iki 98,304. Čia ne tik kad stipriai įtakoja chunk dydį (dėl ko visas užkrovimas pasidarys lėtesnis taip apkraunant labai stipriai visą serverį), bet ir labai stipriai išauga galimybė dėl data corruption. Nebūtų labai linksma ateiti kokią dieną ir pamatyti, kad visi chestai viename chunke tušti, visi robotai nebeveikia ir nebėra robotai, viskas tuščia, o gal net ir viso chunk nebėra. Vis dėl to visi matė kas buvo su enderchest kai saugojau į PDC - jie ištisai dinginėjo, žaidėjai prarado belenkiek daiktų.

Ir čia dar neskaitant to, kad reikalautų labai stambių sistemų perrašymo, dėl ko vėl atsirastų labai daug problemų, dėl ko žaidėjai skūstųsi. Neturime labai didelės komandos, neturime tam laiko ir resursų implementuoti čia siūlomis labai sudėtingus dalykus. Gaila, bet reikės pasiūlyti kažką down to earth. Kažką įmanomo.

User Avatar
Konslageris
prieš 1 dieną
Neįmanoma implementuoti. Beveik viskas, ką parašei, sukurtu nesuskaičiuojamą kiekį neišsprendžiamų daiktų dublikacijų problemų.
Neįmanoma turėti didesnių skrynių be vizualinių arba dublikacijos problemų.
Turint skrynią daugiau nei 6 eiles per Java tekstūros tam nepalaiko, reiškia pradės tekstūros overlapinti vienas kitą, sukuriant labai negražias vizualines problemos
Bedrock versija išvis tokio dalyko nepalaiko, ir visiškai nenustebdžiau, kad dėl tokio dalyko Bedrock žaidėjai nebegalėtų išvis žaisti serveryje
Jeigu tokį dalyką sukurti su puslapiavimu - garantuotos daiktų dublikacijos problemos, o jas visas susekti yra fiziškai neįmanoma. Reikia numatyti tiesiogine ta žodžio prasme virš tūkstančio Minecraft įpatingų atvejų apie skrynias, o tam neturime nei laiko, nei resursų. Niekas nefinansuos 5,000 - 10,000 eurų valandomis tokiam funkcionalumui.
Tas "Upgrade" yra bereikšmis. Greičiau resursų neiškas nes ne nuo roboto priklauso. Jau dabar naudoja netherite pickaxe resursų iškasimui. Vietos skrynioje tikrai niekaip daugiau neturės dėl aukščiau išvardintų priežasčių. Tai ką jis būtent "pagerins"?
Šitas punktas netinka vien dėl daiktų kiekio ir ateityje - priežiūros. Robotai šiuo metu renka absoliučiai visus daiktus, o jų (1.20 versijoje) yra 1,643. Su kiekviena versija jų stipriai daugėja. Tai reiškia:
Auto kompresavimui turėčiau turėti nesveikai masyvų Map, kurį su kiekviena versija privalėčiau iš naujo perdarinėti. Tai suvalgytų kelias paras mano gyvenimo, reiškia kainuotų 700-2,000 eurų kad padaryti. Galima būtų sumažinti iki kažkokių labai specifiškų daiktų, bet su kiekvienu žaidėjo nusiskundimu eini ir vėl iš naujo viską žiūri, tiesiogine ta žodžio prasme švaistai nesuskaičiuojamą kiekį laiko.
Toggle turėtų apimti visus 1,643+ daiktus. Tai dabar nori pasakyti, kad žaidėjas turės pereiti per 37 puslapius daiktų (ir su kiekviena versija vis daugės), kad įjungti kuriuos daiktus parduos ar neparduos? Ir čia neskaitant to fakto, kad toks funkcionalumas išvis šiuo metu nėra įmanomas. 2 didelių sistemų visiškas perrašymas, dėl to net jeigu patvirtinus bus galima tokio dalyko tikėtis greičiausiai kitais metais.
Filtras yra lengviau, nes nereikia perrašinėti pardavimo sistemos. Bet išlieka ta pati problema - mažiausiai 37 puslapiai visų Minecraft daiktų, kuriuos žaidėjas vieną po kito turės įjungti/išjungti. Pačiam žaidėjui paspausti 1600 kartų pelės mygtuką labiau atsibos nei karts nuo karto chest'e esančius daiktus parduoti.
Ir galiausiai, viena didžiausių problemų su šia idėja - vieta. Jau turėjau problemą dėl duomenų kiekio esančio PDC saugykloje. Saugant kelis bitus per bloką esančiame viename chunk nėra taip baisu, ten tas užkrovimas greitas, disko sąnaudos mažos, galimybė sugadinti visą chunk PDC - maža. Tu nori, kad būtų saugomas visas masyvas su tūkstančiais blokų per vieną bloką, o chunke tų blokų gali būti iki 98,304. Čia ne tik kad stipriai įtakoja chunk dydį (dėl ko visas užkrovimas pasidarys lėtesnis taip apkraunant labai stipriai visą serverį), bet ir labai stipriai išauga galimybė dėl data corruption. Nebūtų labai linksma ateiti kokią dieną ir pamatyti, kad visi chestai viename chunke tušti, visi robotai nebeveikia ir nebėra robotai, viskas tuščia, o gal net ir viso chunk nebėra. Vis dėl to visi matė kas buvo su enderchest kai saugojau į PDC - jie ištisai dinginėjo, žaidėjai prarado belenkiek daiktų.
Ir čia dar neskaitant to, kad reikalautų labai stambių sistemų perrašymo, dėl ko vėl atsirastų labai daug problemų, dėl ko žaidėjai skūstųsi. Neturime labai didelės komandos, neturime tam laiko ir resursų implementuoti čia siūlomis labai sudėtingus dalykus. Gaila, bet reikės pasiūlyti kažką down to earth. Kažką įmanomo.

Aciu uz atsakyma, na as pabandziau, as nezinau tu kitu subtilybiu is vidaus:) bet tik nesuprantu, kam miner tie 1643 ale item, gi jis nekasa ju, neina kazkaip atskirt is vidaus ? nes jo tas faktas kaip sakai 37puslpiai neskamba pozityviai :)

Kaip prisijungti prie serverio

Norėdami prisijungti prie mūsų „Minecraft“ serverio, atlikite šiuos veiksmus:

mc.kaimux.com
  1. Atidarykite „Minecraft“ ir eikite į "Multiplayer".
  2. Spustelėkite "Pridėti serverį".
  3. Įveskite serverio adresą: mc.kaimux.com
  4. Spustelėkite "Atlikta" ir pasirinkite serverį iš sąrašo.
  5. Spustelėkite "Prisijungti prie serverio" ir pradėkite žaisti!
KAIMUX Logo KAIMUX NETWORK
Captcha image

Kodėl turėčiau prisijungti?

Prisijungę galite kurti pokalbių temas, „gijas“, teikti paraiškas į administratorius, perkelti savo paskyrą ir dar daugiau!

Kaip man prisijungti?

Tiesiog įveskite savo žaidimo vartotojo vardą ir slaptažodį ir spustelėkite prisijungimo mygtuką.

Ką daryti, jei neturiu slaptažodžio??

Jei neturite slaptažodžio, mūsų serveryje įrašykite komandą /setpassword <password>.